سایت تبلیغات و درج آگهی
نوشته شده توسط : Agahione

 

 

امروزه صنعت تبلیغات دانش رو به رشد و گسترده‌ای است که بسیاری از کشورها هزینه‌های هنگفتی را به آن اختصاص می‌دهند. در کشور ما، همچنان نگاه کهنه بر تبلیغات حاکم است. تبلیغات بعنوان یک فرایند ارتباطی دارای ساز و کارهایی است و جهت انتقال پیام‌های تجاری، خدماتی و یا غیرتجاری سنجیده، هدفمند وگاه تعمدی بکار می رود.

در حقیقت بدون استفاده از تبلیغات محصولات و یا خدمات شما ناشناخته باقی مانده و یا به سختی شناخته می شود و دیگر شما نباید امید چندانی به فروش موثر آن داشته باشید و یا انتظار داشته باشید که از این طریق سود بالایی را کسب نمایید.

سایت تبلیغاتی  و درج آگهی در گروه های مشاغل و صنعتی از جمله : خودرو، تاسیسات، لوازم الکترونیکی و صوتی و تصویری، املاک، شرکت های خدماتی، بازار کار و استخدام، تولید و پخش مواد غذایی، آموزشگاه ها و .. کاربرد بیشتری دارد.

آگهی وان  بزرگترین مجموعه تبلیغاتی است که کلیه مشاغل و اصناف می توانند در آن به صورت رایگان و ویژه تبلیغات خود را انجام دهند . آگهی وان  به شما کمک می کند تا در جایی که نیاز دارید دیده شوید و محصولات و خدمات خود را به مشتریان خود با ثبت آگهی  معرفی کنید.

 

 





:: برچسب‌ها: آگهی وان , درج آگهی , تبلیغات , سایت تبلیغاتی , ثبت آگهی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: